
کتاب روانشناسی و تبلیغات
- با تأکید بر تبلیغ دینی.
- نویسنده: دکتر محمد کاویانی
- حجم فایل: ۹.۲مگابایت
- تعداد صفحه: ۴۶۰
دانش تبلیغات در ارتباطات و روانشناسی اجتماعی جایگاه مستقل یافته است.
اهمیت تبلیغات را میشود با زبان سیاست، تجارت، آمار و دهکدۀ جهانی نگاشت.
این دانش برای موفقیت بیشتر از رشتههای مختلف علوم انسانی و روانشناسی سود میجوید.
در این کتاب، قوانین مختلف روانشناختی که در تبلیغات کاربرد دارند، از شاخههای مختلف روانشناسی استخراج شده و به کیفیت کاربرد هر قانون اشارهای شده است.
این کتاب بر اساس ارکان تبلیغات (ابزار، پیامدهنده، پیامگیرنده و پیام) شکل گرفته و به هر رکن، فصلهایی اختصاص یافته است.
ویژگیهای شخصیتی پیامدهنده، رویآوردهای شناختی او و تکنیکهای کاربردی مورد استفاده در تبلیغات، از مباحث رکن دوم است.
مبلغ قابل پرداخت 28,000 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا